måndag 22 november 2010

Winter

In lack of anything else to publish... I give you this!

But hey, nature can we very interesting to photograph as well. But I must admit, it's not my favorite motive.

The winter is soon to arrive in Sweden. We have already had, at least what I would say, a propper taste of snow.

And this Wednesday me and my classmates are going to Stockholm. It's gonna be so great to get out of Gamleby for a couple of days! I really feel a strong longing to get back to the city life.


2 kommentarer:

  1. Oh jag hittade dig! Det var mig du pratade med på föreläsningarna i Stockholm, litegrann! Fast du kanske pratade med fler, men det är jag som är Ellen i alla fall haha!

    SvaraRadera
  2. Åh hej!! Jag såg kommentaren super sent inser jag... haha. Men vad kul! Då kan vi ju kolla varandras bloggar

    SvaraRadera